tisdag 29 mars 2011

Nyklippt och det SNÖAR?

Fan va kass jag har blivit på att uppdatera... blivit? eller alltid varit? Kommer ja någonsin få en endaste kommentar om det? Äntligen känns det som att våren är på väg. Solen skiner, vårlökarna tittar upp från den nästan upptinade marken. Känslorna sprudlar och det går en varm ström genom hela kroppen. Underbart!!! När allt känns på topp så passar jag på att boka en tid hos Frissan för att fräscha upp mig lite. (Så nu gott folk är Fru Persson 20 cm kortare i håret och har numera lugg.) Yeye, nog med det. Vad händer när jag kliver ut från frisörsalongen? Om inte att.... ....DET SNÖAR!!!! WTF?!?!?!?! Lyckan var total i 45 min medans jag satt och hade det som trevligast med min helt fantastiska frisör. Snygg i håret och urnöjd. Men det lyckades moder natur ändra på ganska snabbt! Whyyy? Whyyyyy??? Min dag blev helt plötsligt mindre bra. Men nu är dagen till ända och teven bjuder på Desperata hemmafruar och Storebror ikväll. Jag har tänkt på dig jätte mycke och försökt ringa dig utan framgång. Saknar dig!!! Tack för mig och hoppas att solen skiner snart igen! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar